Uşaqlar 'fast food' oyuncaqlarından da uzaq tutulmalıdır.
Bu cür oyuncaqların uşaqların pizza və hamburger kimi fast foodların lehinə məktəb kantlarından və açıq havada yemək üstünlüklərindən istifadə etmələrinə səbəb olduğunu vurğulayan Öz, "Uşaqlar 3-5 yaşından etibarən qidanın həyatımızdakı rolunu anlayaraq reklam və oyuncaqlardan təsirlənmələrinə başlayır. Bu gün və yaşda oyuncaqların uşaqlara təsiri onların sonrakı həyatda seçimlərini müəyyən edəcək. Əvvəlcə uşaq hamburger, pizza və qızartma kimi fast food məhsullarına üstünlük verməyə başlayacaq. O, bu məhsulları yalnız oyuncaq kimi oynayır və ya televizorda görür. Vaxtı gələndə". Merve Öz yetkinlik yaşına çatmış insanların davranışına təsir edəcək bir çox vərdişlərin məktəbdənkənar dövrdə əldə edildiyini və bu yaşda əldə edilən nizamsız qidalanma vərdişlərinin uşağın həyatının digər mərhələlərində fiziki, emosional və sosial inkişafına təsir edəcəyini bildirib.
www.xeber.online
www.xeber.online